Mzdový outsourcing
- Kompletné spracovanie mzdového účtovníctva
- Spracovanie kompletnej mzdovej agendy na základe evidencie dochádzky zamestnancov
- Výpočet miezd, odvodov, výpočet zrážok zo mzdy zamestnancov
- Kontrola správnosti dochádzok a vypočítaných miezd agentúrnych zamestnancov
- Spracovanie dočasných pracovných neschopností a potvrdení o ošetrovaní člena rodiny
- Príprava všetkých požadovaných štatutárnych výkazov pre SP, ZP a iné inštitúcie
- Mzdové rekapitulácie a prehľady požadované finančným oddelením
- Príprava platieb miezd a odvodov
- Vyhotovovanie výplatných listov
- Príprava a distribúcia výplatných pások – papierových alebo elektronických (prostredníctvom zaheslovaných emailov)
- Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia zamestnancov (ELDP)
- Vystavovanie potvrdení zamestnancom na rôzne účely
- Spracovanie agendy zrážok zamestnancov, zodpovednosť za správne odvedenie výšky exekúcie/zrážky, oznamovanie začiatku a ukončenia exekúcie/zrážky exekútorovi, prípadne inej inštitúcii
- Prítomnosť v úradných hodinách v sídle spoločnosti, príp. podľa požiadaviek
- Archivácia mzdovej agendy aktuálneho roka
Reporting
- Spracovanie štatistických reportov pre štatistický úrad
- Príprava všetkých štatutárnych reportov pre SP a ZP a iné inštitúcie
- Príprava reportov podľa potrieb manažmentu
- Ročné zúčtovanie daní
- Vyhotovovanie mzdových kalkulácií podľa požiadaviek
Spracovanie personálnej agendy
- Evidencia personálnej agendy
- Agenda nových/ odchádzajúcich zamestnancov (prihláška/odhláška zamestnanca do SP a ZP, evidenčný list dôchodkového poistenia, potvrdenie o zdaniteľnej mzde, zápočet rokov)
Súčasťou našich služieb spracovania mzdovej agendy je aj komplexný servis v oblasti HR agendy a personalistiky. Zabezpečujeme údržbu osobných zložiek Vašich zamestnancov podľa požiadaviek platnej legislatívy, celý proces nástupu nových zamestnancov či administratívu pri odchode Vašich zamestnancov vrátane pracovnoprávneho servisu, hotline podporu pre Váš HR tím a zamestnancov a ďalšie služby.
Náš kvalifikovaný tím odborníkov je pripravený pomôcť Vám s tvorbou interných smerníc v oblasti personalistiky, reorganizáciou a nastavením Vašich mzdových a HR procesov, obehu dokumentov, schvaľovacích procesov, kontrolných nástrojov a reportingu. Naše riešenia vždy zohľadňujú všetky aspekty a špecifiká vášho biznisu ako aj požiadavky platnej legislatívy.
- Odbremeníme Váš HR tím od administratívy v oblastiach:
- Budeme udžiavať personálne zložky vašich zamestnancov podľa požiadaviek aktuálnej legislatívy
- Zabezpečíme celý administratívny proces pri nástupe a výstupe vašich zamestnancov, prihlásenie a odhlásenie na úradoch a inštitúciách, potrebný pracovnoprávny servis
- Poskytneme hotline podporu vašim zamestnancom pre riešenie bežných otázok týkajúcich sa ich výplatných pások alebo iných otázok k spracovaniu ich mzdovej agendy
- Vystavíme rôzne potvrdenia a dokumenty zamestnancov na požiadanie
- Zrevidujeme aktuálne pracovné zmluvy podľa platnej legislatívy
- Pripravíme nové vzory pracovných zmlúv
- Vypracujeme pracovné zmluvy a dohody
- Pripravíme dodatky k pracovným zmluvám
- Pomôžeme pri tvorbe interných smerníc týkajúcich sa HR agendy a nastavení procesov
Zastupovanie a komunikácia
- Zastupovanie klienta v bežnej komunikácii a pri kontrolách Sociálnej poisťovne, Daňového úradu a Zdravotných poisťovní
- Komunikácia s Vašimi personálnymi agentúrami v oblasti miezd a ich príp. oboznamovanie o zmenách v odmeňovaní
Poradenstvo
- Pracovno-právna oblasť
- Mzdové poradenstvo
- Informovanie klienta o podstatných zmenách v legislatíve upravujúcej mzdovú problematiku
Pracovnoprávna problematika vo všeobecnosti je citlivou oblasťou, ktorá vyžaduje neustálu pozornosť a úpravu existujúcej pracovnoprávnej dokumentácie. Navyše, riziká spojené s neznalosťou alebo nesprávnou interpretáciou často komplikovanej legislatívy sú príliš veľké a môžu vyústiť do neželaných konfliktov so zamestnancami a úradmi.
- Pomôžeme vám s prípravou bežnej pracovnoprávnej dokumentácie
- Príprava výpovede, dohody o skončení pracovného pomeru, okamžitého skončenia, oznámenia o skončení pracovného pomeru v skúšobnej dobe
- Príprava dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru
- Príprava upozornení a výziev v súvislosti s porušením pracovnej disciplíny, neuspokojivého plnenia pracovných úloh a s tým súvisiace poradenstvo
- Príprava dohody o hmotnej zodpovednosti, dohody o zrážkach zo mzdy
- Poradíme vám v komplexnejších pracovnoprávnych otázkach
- Asistencia pri príprave špecifickej vnútropodnikovej dokumentácie pre zamestnancov - interné usmernenia, postupy hodnotenia výkonu zamestnancov, pracovné poriadky, organizačná schéma a iné
- Participácia na riešení odmeňovacieho systému zamestnancov
- Podpora pri súdnych sporoch a vyjednávaní so zamestnancami
- Pracovnoprávne poradenstvo pri organizačných zmenách a iné
- Daňová oblasť
- Spracovanie ročného zúčtovania dane z príjmu fyzických osôb
- Vypracovanie daňového priznania fyzických osôb
- V rámci širokej škály služieb daňového poradenstva sme pripravení posúdiť akúkoľvek situáciu vašich lokálnych a zahraničných zamestnancov a odporučiť optimálny model z pohľadu ich daňových a odvodových povinností. Vypracujeme a podáme daňové priznanie a na základe plnej moci vás budeme kvalifikovane zastupovať v komunikácii s lokálnym alebo zahraničným daňovým úradom a v prípade daňovej kontroly.
Vypracovanie dokumentácie
- Návrh a prepočet mzdových/platových tried
- Vypracovanie smerníc
- Vypracovanie smerníc pracovných postupov v oblasti mzdového účtovníctva
- Vypracovanie pracovných zmlúva dohôd
- Vypracovanie pracovných zmlúv a dohôd